Бисквитки, неделя и Седмото изкуство

В неделя, мойта мила другарка ми съобщи, че ще използува възможността и да заведе своя наследник на кинопредставление. Аз набърже се намесих в плановете и, та пременихме се със сина и се завтекохме към кинотеатъра. Афишът обещаваше наслада за малките, но не пропускаше и родителите: Аз, проклетникът.

Остроумия, хумор и забава. В историята, едни сладки момиченца – пуканки същи – продаваха бисквитки. Американски нрав, някакъв. Но, поемайки пътя към дома, синът ми със сладък глас ме помоли:

Мамо, ще позволите ли една молба към Вас? Ако не ви затруднява, нека приготвите пресни бисквити към следобедния чай. Чудесно ще бъде към свежия му ментов вкус да прибавим нещо питателно и хрупкаво.

Прекрасно хрумване, моето момче! – отговорих аз и тутакси забързах стъпка към домашното гняздо.

Насладихме се в прекрасна атмосфера на чудесни и апетитни домашни бисквити. Рецептата я споделих на госпожа Петя, на госпожа Светла, а пък и госпожа Съседката от отсрещната кооперация ме помоли, ако не ми представлява затруднение, да и я споделя.

 

Вашият коментар

